دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با کارکنان ستاد مرکزی این دانشگاه

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۰۲۰ اخبار روابط عمومی
تعداد بازدید:۴۴۳
دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل با کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه در محل سالن اجتماعات دیدار کرد. دکتر ادیبا معاون توسعه مدیریت و منابع ، دکتر پور اربابی رئیس حراست ، خانم قریب مشاور رئیس در امور بانوان و مدیران ستادی نیز در این دیدار حضور داشتند.
دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با کارکنان ستاد مرکزی این دانشگاه

دکتر هادی میرزایی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت : از همه شما همکاران محترم بابت زحمات سال ۹۷ تشکر و قدردانی می کنم .

در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی،  سال موفقی با همراهی و زحمات شما سپری شد، همین جا نهایت تشکر خود را ابراز می دارم.

وی افزود : شرایط خاص کشور که بر اثر تحریم ها ایجاد شده است همانند گذشته به نفع کشور عزیز ما خواهد بود و مردم میهن ما در کنار مسئولان بوده که رمز موفقیت در مقابل دسیسه های شیطان بزرگ است .
وظیفه داریم با مدیریت منابع و برنامه ریزی مناسب از این شرایط گذر کنیم و در سال ۹۷ نیز با همین روش توانستیم خدمات ارائه دهیم و خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشد.

دکتر میرزایی تصریح کرد: بیش از سه هزار کارمند در بخش های مختلف دانشگاه و در جای جای سیستان به مردم خدمت می کنند و همه این عزیزان جزئی از مجموعه دانشگاه هستند و همانند قبل با تعامل و تعهد سازمانی خدمت خواهند کرد و برخی  نامهربانیها و مطالب کذب نمی تواند خدشه ای در راه خدمت ایجاد کند.

تعدادی از مدیران و کارکنان نیز از پیگیریها و زحمات رئیس دانشگاه تشکر نموده  و اعلام کردند با تلاش بیشتر در کنار مسئولان به وظایف خود عمل خواهند نمود و هیچ دلیلی نخواهد توانست خدمت رسانی به مردم را آسیب برساند.


نظر شما :