مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گوری افتتاح شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۳ کد : ۱۸۰۳ اخبار روابط عمومی
تعداد بازدید:۳۴۰
در دهه مبارک فجر مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گوری افتتاح شد مورخ ۹۷/۱۱/۱۶ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، فرماندار و شورای اداری شهرستان زهک ، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی زابل، مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک و اهالی روستا، مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوری افتتاح شد .
مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گوری افتتاح شد

در دهه مبارک فجر 

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گوری افتتاح شد 

 

مورخ ۹۷/۱۱/۱۶ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، فرماندار و شورای اداری شهرستان زهک ، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی زابل، مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک و اهالی روستا، مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوری افتتاح شد .

 

دکتر میرزایی رئیس دانشگاه در این مراسم اظهار داشت : بر اساس نیازی که در این روستا و روستاهای مجاور احساس شد، این مرکز راه اندازی می شود تا خدمات بهداشتی درمانی سطح اول به چهار هزار نفر ارائه گردد مکان کنونی توسط اهالی روستا در اختیار دانشگاه قرار گرفته است همچنین امروز کلنگ احداث ساختمان ملکی مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوری نیز در زمین اهدایی دو تن از اهالی، زده خواهد شد و توسط خیر سلامت ساخته می شود امیدواریم دهه فجر سال ۹۸ بتوانیم آن را افتتاح کنیم. 

مهندس اربابی فرماندار شهرستان زهک به تشریح اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی چهل سال عمر پربرکت پرداخت و توسعه بخش های مختلف کشور را به ویژه حوزه سلامت را ستود، وی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زابل را مطلوب بیان کرد و از مدیران و کارکنان دانشگاه قدردانی کرد.

 

دکتر رفیقدوست مدیر شبکه بهداست و درمان زهک در خصوص مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوری گفت: برای بهسازی و تجهیز ساختمان دو میلیارد ریال هزینه شده است و در این مرکز پزشک عمومی ، ماما، پرستار و ... مستقر هستند و خدمات بهداشتی درمانی سطح اول را به اهالی روستای گوری و چهار روستای قمر ارائه خواهند داد .


نظر شما :